Bio Revue
Předplaťte si tištěné
vydání časopisu
BIOREVUE a ušetříte!
Tel.: 225 985 225

Globus slaví 20 let charitativním projektem

10. 5. 2016

Řetězec Globus letos slaví 20 let od svého vstupu na domácí trh a u této příležitosti připravil novou marketingovou kampaň s mottem „20 let kvality – Slavíme a pomáháme“.

Součástí oslav je podpora společného charitativního projektu s Kontem Bariéry a nákup 20 velkoprostorových vozů pro handicapované. Tvářemi kampaně a ambasadory celého projektu jsou Lucie Bílá, Eva Holubová a Ondřej Hejma. 

Kampaň trvá od začátku května do poloviny srpna a jejími hlavními partnery jsou na straně dodavatelů Nestlé, Procter&Gamble, Vodňanská drůbež, Plzeňský Prazdroj a Unilever. Záleží ale hlavně na zákaznících. Pokud koupí produkt označený logem „20 let“, Globus společně s příslušným výrobcem odvede z ceny vybranou částku na speciální účet, ze kterého se bude nákup aut pro zdravotně postižené financovat.  

Autor: red vytisknout

Vaše názory

Přidat svůj názor

Created by ArtWeby | Powered by ArtCMS